|
|
|
|
Mage dokáže
ovládať 3 druhy spellov, t.j. arcane , frost a fire. Je zameraný
na odstránenie akéhokolvek druhu nepriatela pomocou boja na
diaľku, keďže cloth armor (najnižší možný) ho robí slabým proti
fyzickým útokom, rovnako ako nás naša nízka rezistencia druhov
spellov (arcane, shadow, nature, fire, frost, holy) robí slabými
proti týmto útokom. Avšak má aj silné spelly na blízko, ktorými
dokáže zraniť viac nepriateľov naraz –tzv. plošáky ako napr.
výbuch arcane mágie a podobné. Takisto vyrobí pre vás na
počkanie jedlo a pitie, či dokonca aj vytváranie teleportov
(ktoré zaberajú sakra veľa miesta v spellbaroch, keďže máte
5hlavných miest a teleporty sa delia na ‚len mág‘ a
‚skupinové‘).
Talentové
stromy mága:
Arcane talent spec. : Strom Arcane je zameraný na dmg,
spell haste , ale aj na ochranu , a hlavne doplnky pre spelly.
Vyznačuje sa obrovským boostom DPS. Spelly, ktoré sa tu
nachádzajú, sú Presence of the Mind, Arcane Power
, Slow (veľmi užitočné proti hunterom – tento Sharpov
výrok nekomentujem) a to najhlavnejšie - Arcane Barrage.
Hodí sa prakticky na všetko a vďaka flexibilite tohto stromu sa
dá expiť pomerne ľahko.
Fire talent spec. : Fire je všeobecne známe ako DPS
strom do battlegroundov a raidovných dungov, kde ide viac o to
dať väčší dmg ako prežiť. Fire talent. Strom to dokonale
vystihuje – máte obrovský dmg, ale krátky čas prežitia. Zvyšuje
sa tu hlavne dmg a crit s fire spellmi a efektami. Nachádzajú sa
tu Pyroblast (pozná snáď každý), Blast Wave ,
Combustion , Dragon’s Breath , a posledné je
Living Bomb. Najviac sa hodí do battlegroundov, kde sa dá
využiť plná obratnosť týchto spellov ale aj do dungov, kde ide o
AoE dmg.
Frost telent spec. : Frost sú zamerané na rýchle
odstránenie jedného protivníka. Získava sa tu hlavne výhoda
v spomaľovacích efektoch , alebo tzv. Chill efektoch.
Mage zameraný na frost čerpá hlavne z týchto efektov a tu tieto
efekty získava a vylepšuje. Jeho hlavnou zbraňou je Frost
nova, ktorú získa aj z abilít jeho Water elementa. Vo
frost talentoch sú spelly Icy Veins , Cold Snap ,
Ice Barrier , (Summon) Water Elemental a Deep
Freez. Používa sa hlavne na boj 1 vs 1, avšak schopný hráč
si dokáže poradiť s viacerými protivníkmi.
Podstatou Mága je mať veľa intelectu , spiritu , a
samozrejme staminy. Ak už nič iné nezoženie, ani trocha
agility neuškodí (dodge a armor sa niekedy predsa len zídu) ale
to, čo určite nepotrebuje, je strength.
Môže používať Daggers (dýky), Staves (palice),
One-handed Swords (jednoručný meč) a Wands (prútiky)
– špeciálne určené ‚spellcrafterom‘, t.j. mage, priest, warlock.
Nosiť nosí len cloth brnenie, čo je vlastne iba
oblečenie, nepoužíva štít.
Výhody mága:
-
obrovský dmg dps
-
schopnosť zásobovať seba alebo
iných jedlom a vodou
-
dmg je väčšinou podstaty
spellu, a to arcane, frost a fire, čím sa zníženie útoku
armorom (ako je to pri fyzickom útoku) vylučuje, takže
vlastne dostanete plný zásah, pokiaľ nemáte práve na sebe
frost/fire/arcane resistence armor :)...
-
dokáže ujsť protivníkom
s Blink, Frost Nova alebo Ice Armor spellmi
-
dokáže vytvoriť portály
-
dokáže zasiahnuť množstvo
protivníkov naraz vďaka AoE dmg spellom
-
obrovský dosah, myslím, že
najväčší spomedzi všetkých povolaní
-
možnosť castiť polymorph spell
Nevýhody mága:
-
používa len cloth armor, čím
sa stáva zreniteľným voči fyzickým útokom (našťastie pre nás
hunterov)
-
pri priemernom equipe aj málo
hp (čo je asi u každého)
-
málo hit pointov a malý výber
z melee zbraní
Za každého
mága sa treba vedieť presne, kedy a ako využívať spelly s
maximálnou presnosťou a načasovaním, čo zvykne byť ten najväčší
problém. Veľa robí ale aj voľba rasy a je len podľa chuti kto si
akú vyberie. Racialky dokážu zatriasť nepriateľom pomerne dosť,
ako napr. taký berserking(10%-30% casting and att. speed
increase).Mage dokáže však nepriateľa premeniť na neškodné
zvieratká a bez ohrozenia sa pripraviť na boj a získať tak
výhodu vzdialenosti (ak ide o rogue alebo inú melee classu).
Talenty u mága nehrajú takú veľkú rolu , skôr ide o kúzla, medzi
ktorými si musí každý mág vybrať.
Napísala
Yolla |
|
|
|
|
|