|
Uplynulo
niekoľko rokov odvtedy, čo Burning Legions(Planúce Légie) ohrozovali
Azeroth. Po nabraní nových síl prenikli jednotky Hordy a Aliancie
cez temný portál, aby okupovali nové územia. Hrdinovia v novom
svete narazili na nových priateľov, ale aj nebezpečie. Skutočnou
hrozbou je však návrat temných síl a pokračovanie ich ohnivej
výpravy.
Medzi
zručnosťami krvavých elfov nájdete špeciálne schopnosti rasy,
ako koncentrovanie many (mana tap) a príval mágie (arcane torrent).
Obidve uvedené schopnosti na seba nadväzujú. Elf najprv odsaje
manu z kreatúry, ktorá používa magické sily a uloží ju vo svojom
tele. Túto energiu potom uskladní v magickom rezervoári. Obe tieto
vlastnosti sú k dispozícii už na prvej úrovni a uplatnia sa pri
plnení stanovených úloh. Krvaví elfovia sú teda akísi upíri a
dané meno plne vystihuje ich povahu.
Mestá krvavých elfov vyzerajú rozprávkovo, majú elegantnú architektúru
a veže, ktoré sa vypínajú do veľkej výšky. Aby sa obyvatelia mohli
dostať do vyvýšených priestorov, používajú početné teleporty,
ktoré ich okamžite prenesú na určené miesto. Štruktúry sa vyznačujú
aj pestrými farbami - dominuje žltá, oranžová a zlatá.
Tvorcovia obohatia hru aj o takzvané Caverns of Time, kde hráči
môžu navštíviť bojiská, známe zo stratégií Warcraft 2 a Warcraft
3. K dispozícii sú aj nové jazdné jednotky, lietajúci draci, ktorých
nájdete na kontinente Outland. Určité zmeny doznajú aj výpravy
tímov do podzemných kobiek a priestorov. Maximálny počet hráčov
v hard-core oblastiach, kde sa organizujú nájazdy s množstvom
účastníkov bude nižší a s určitými obmedzeniami. Takže už sa nebudú
konať desaťhodinové devastačné výpravy, kde štyridsať hráčov roluje
všetko, čo im príde do cesty.
Je
zrejmé, že Blizzard prinesie prostredníctvom expanzie mnoho nového.
Na vyváženosti hry a najmä balancovaní krvavých elfov sa stále
pilne pracuje, ale úspech prídavku je už teraz zaručený. Len ktovie,
ako to napokon dopadne s druhou ohlásenou rasou. Pred časom sa
totiž stalo, že počas prác na stratégii Warcraft 3 ohlásila spoločnosť
viac rás, ako sa napokon objavilo vo finálnej podobe hry. Preto
nie je vylúčené, že sa to zopakuje aj tentokrát, najmä ak vývojárov
budú tlačiť termíny. No uvidíme. Musíme hlavne dúfať, že expanzia
World of Warcraft: Burning Crusade sa objaví čo najskôr a bez
deprimujúcich odkladov.Rozšírenie prinesie mnoho noviniek. Určite každého poteší zvýšenie
úrovne postavy až na sedemdesiaty level. Zaujme aj nový kontinent,
ktorý rozšíri už aj tak bohatý svet
Warcraftu o nové lokality. Na Outland sa dá dostať cez temný portál,
za ktorým sa skrýva pustatina a vyprahnutá zem. Kedysi to bola
prekvitajúca domovina orkov, ale po početných vojnách z nej zostala
len nehostinná krajina. A práve sem sa popri primitívnych orkoch
a mocných unikátnych kreatúrach utiahli aj Planúce légie, ktoré
plánujú zničiť svet. Nové priestory však nájdete aj mimo nového
svetadielu, po celom Azerothe. Pribudnú bludiská pre postavy na
vysokej úrovni, monštrá aj epické kreatúry. Dočkáte sa stoviek
nových úloh a predmetov, vrátane takých, ktoré sa dajú vylepšiť
skombinovaním a doplnením inými objektmi. Tu sa uplatní najmä
nové povolanie, ktorým je klenotník.
Určite významným doplnkom je pridanie dvoch nových rás. Hoci o
jednej z nich zatiaľ nie sú bližšie informácie, je isté, že tou
druhou budú Blood Elfs(krvavý elfovia). Tieto sympatické bytosti
sú vytvorené na podobnom grafickom základe ako temní elfovia,
pretože majú podobnú štruktúru. Hoci nie je celkom jasné, aké
povolania budú zastávať, isté je, že medzi nimi nenájdete druida.
Krvaví elfovia sústredia svoju pozornosť
na mágiu a nezaujímajú sa o prírodu. Čo nedokážu svojimi schopnosťami
ovládať, to zničia a to je zrejme aj dôvod, prečo je im mierumilovný
druid vzdialený. Počiatočnou lokalitou, kde začínate hru s príslušníkom
tejto rasy, je pláž ostrova Sunstrider Island. Toto územie leží
severozápadne od Plagueland a Forsaken Territory a vzniklo vďaka
sérii experimentov - a to väčšinou nevydarených.
|
|